سبد خرید
news1

لیست بهترین بازی‌های کنسولی روی موبایل منتشر شدند

پر واضح است که قرار نیست گیمینگ موبایل جایگزین کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی بشود اما پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت و قابلیت‌ موبایل‌ها در سال‌های اخیر توانسته بازیکنان موبایلی را به عنوان دارندگان یک پلتفرم جدی مورد توجه بازی‌سازها قرار بدهد، تا جایی که مسابقات Esports موبایل برگزار می‌شود و بسیاری از بازی‌های متعلق به کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای موبایل هم عرضه می‌شوند. در این مطلب به سراغ بازی‌هایی رفتیم که در کنسول و کامپیوترهای شخصی عرضه شدند و بعد پایشان به موبایل هم باز شد. البته این لیست می‌تواند بسیار طولانی باشد بنابراین سعی کردیم خلاصه‌ای را در اختیارتان بگذاریم.

با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که Hearthstone یکی از بهترین بازی‌های کارتی است که تا به حال ساخته شده و تعداد طرفداران بسیار زیادش هم کاملا این مسئله را اثبات می‌کند. بازی یک دوئل کارتی است که شخصیت‌های متنوعی دارد و به صورت مرتب هم این شخصیت‌ها را افزایش می‌دهد، رویداد برگزار می‌کند و آپدیت‌های متنوع ارائه می‌کند. شاید کمی عجیب باشد اما بلیزارد این بازی را رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم چندان ضروری نیستند و اگر نخواهید هزینه کنید هم مشکلی پیش نمی‌آید.

سری بازی‌های Football Manager شبیه‌ساز فوتبال هستند که هرسال با یک آپدیت جدید حضورشان را تمدید می‌کنند و امسال هم با عنوان Football Manager 2021 بازگشته‌اند تا ما را به مدیر یک باشگاه فوتبال تبدیل کنند. البته این کار آنقدرها هم راحت نیست و دنیای گسترده‌ای است که باید زیر و بم آن را خوب یاد بگیرید تا یک باشگاه موفق و پولساز داشته باشید.جای بازی‌های استراتژی در این پلی‌لیست خالی بود و چه بازی‌ای بهتر از Bad North که توانسته استراتژی و دفاع از قلعه را با هم ترکیب کند و یک تجربه‌ی کامل برای بازیکنان فراهم کند تا بجنگند، طلا جمع کنند و اسلحه ارتقا بدهند؛ خلاصه اینکه اگر می‌خواهید یک دزد دریایی قهرمان باشید که مقابل وایکینگ‌ها می‌ایستد بهترین گزینه Bad North است.

دیدگاهتان را بنویسید

.: تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه پرداز میراکل می باشد :.